Aria E-road je revoluční aero-karbonové kolo se vzhledem klasického silničního závodního kola. Vyvinuto se systémem Bianchi Inner Power Drivekterý vám poskytne pomoc na dosah ruky, kdykoli ji budete potřebovat.
Aria E-road poskytuje nízkou hmotnost silničního kola, spolehlivé kotoučové brzdy a výkon, který vám pomůže překonat vaše limity. Společnost Bianchi vyvinula technologii speciálně pro kolo Aria. Systém IPD|Inner Power Drive, využívající systém Ebikemotion X35+ s hmotností pouhých 3,5 kg (zadní náboj s motorem, baterie 250 Wh a kabeláž iWOC). Výhoda systému X35+ je jízda bez zbytečně zvýšeného odporu při šlapání bez elektrické asistence.
Motor X35+ s výkonem 36 V/250 W a točivým momentem 40 Nm, což je prakticky skrytý v zadním náboji nabízí ideální úroveň asistence v rozsahu 15 - 25 km/h. Systém je poháněn tenkým 250 Wh 250 Wh, která je umístěna ve spodní rámové trubce. Vodotěsný nabíjecí port je umístěn nad středovým složením v předním rámovém trojúhelníku.
Bianchi umístil iWOC One v jedné rovině ovládání v horní rámové trubce hned za představcem. Mobilní aplikace Ebikemotion slouží ke snadnému ovládání a správě funkcí systému a také k záznamu trasy pomocí GPS a různých údajů o jízdě. Speciální fitness funkce systému umožňuje automatické dávkování asistence podle nastavené maximální tepové frekvence, aby vám pomohla zůstat v komfortní zóně.
Aria E-road je kolo pro ty, kteří rádi jezdí na výkonném silničním kole se závodní geometrií a nízkou hmotností. Prostě pro ty, kteří rádi jezdí s rodinou nebo přáteli a chtějí si užít společnou jízdu bez ohledu na výkonnost nebo věkový rozdíl.
VNITŘNÍ POHON - EBIKEMOTION X35
Motor ukrytý v zadním náboji s výkonem 250 W a točivým momentem 40 Nm
Integrovaná baterie ve spodní rámové trubce 250 Wh
Integrované ovládání v horní rámové trubce iWOK One
Tři úrovně asistence: ECO -30 %, Comfort -60 % a Power -100 %.
Celková hmotnost: 3,5 kg
Kapacita baterie | do 499 Wh |
Značka motoru | Mahle |
Sada | Shimano Ultegra |
Počet převodů | 2x12 |
Baterie | Mahle 'iX250w Battery Pack |
Brzdové kotouče | Shimano RT86 6bolt,160mm rear Shimano MT800, centerlock 160mm front |
Brzdové páky | included w/shifters |
Brzdy | Shimano Hydraulic disc brake |
Hlavové složení | Acros / FSA, internal cable routing ICR |
Hmotnost balení | 20 |
Kazeta | Shimano 105 12 speed, 11-34 11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30-34T |
Kliky | Shimano Ultegra Di2 12 speed, FC-R8100, hollowtech 2, 50x34T Crank Length: 47, 50, 53 - 170mm 55, 57, 59 - 172.5mm 61 - 175mm |
Kola | Velomann Plutonium, carbon, 21-622, profile 50mm, 24hole front, 32 hole rear, tubeless ready |
Materiál | Karbon |
Motor | Mahle X30 Drive unit, 40Nm, 250W iWoc ONE head unit, with e-shifters |
Omotávka | Bianchi Hexagon tape, 2.5mm thickness, black |
Pláště | Vittoria Rubino V 28-622 TLR, G2.0, 100TPI |
Představec | Velomann, AL6061, fully internal cable routing stem, compatible with Acros AICR system Ext: 90mm (47), 100mm(50/53), 110mm(55/57), 120mm(59/61) |
Přehazovačka | Shimano Ultegra Di2 12 spd |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2 |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 |
Rám | Oltre e-road carbon, fully internal cable routing, mechanic and electronic groupsets, BB pressfit, disc brake flat mount, OLD 135mm sizes: 47, 50, 53, 55, 57, 59 |
Řetěz | Shimano 105 |
Řídítka | Velomann Aero Compact handlebar, diam. 31,8mm, reach 74mm, drop 116mm, Size: 400mm-47~53cm, 420mm-55~61cm |
Ročník | 2024 |
Sedlo | Velomann 1285 URN, steel rails, lenght/wide 278x144mm |
Sedlovka | Full Carbon Aero special dimension, special Clamp type with alloy head adjustable and reversible +/- 35mm; lengh: 300mm-47/50cm, 350mm-53/61cm |
Středové složení | Mahle torque sensor BB |
Vidlice | Full carbon aero road ICR, integrated head , disc brake flat mount, thru axle 12x100 |
Zadní náboj | Ebikemotion X30 Plus motor unit |
Materiál patky | kevlar |
Materiál ráfku | Karbon |