e-SUV - design, integrace, výkon.
Bianchi posunulo hranici mezi vzájemnou interakcí člověka se strojem na zcela novou úroveň – symbióza stylu a funkčnosti spatřila světlo světa prostřednictvím modelové řady e-SUV.
Vize e-mobility budoucnosti nabírá konkrétní tvary díky unikátnímu designu. Zcela nová platforma pod zkratkou „e-SUV“ znamená „electric sports utility vehicle“ - elektrický sportovně užitkový vůz. Jedná se tedy o dopravní prostředek, který vás dostane kamkoli za vaším dobrodružstvím. E-bike, který reprezentuje BIANCHI Lif-E program elektrické inteligence – mobilitu, bezpečnost, svobodu.
DESIGN
Celokarbonový rám včetně zadní stavby se vyznačuje ostrými hranami poskládanými z trojúhelníků, které byly inspirovány unikátním tvarem vrcholků hor v Dolomitech. Tento unikátní koncept v sobě nese odkaz na spojení mezi přírodou a technologiemi.
Design asymetrické karbonové zadní stavby kromě estetiky přináší také nižší míru hluku a poškození, způsobeného narážením řetězu o rám při jízdě v terénu.
INTEGRACE
Řídítka BIANCHI e-SUV jsou u vyšších modelů vytvořena z jednoho kusu lehkého karbonu s vnitřní kabeláží. Na řídítkách se nachází ukazatel stavu baterie a integrovaný držák např. pro GPS zařízení.
BEZPEČNOST
Důraz na jezdcovo pohodlí a bezpečnost jsou klíčové pro celý Bianchi Lif-e projekt. Tento fakt v novém e-SUV odrážejí přední a zadní světla integrovaná v rámu, vyvinutá ve spolupráci s předním výrobcem cyklistického osvětlení Spanninga. Takto máte možnost vidět a být viděn, ať už při jízdě městem, nebo objevování nových lesních cest.
BATERIE
Motor pohání plně integrovaná 720 Wh baterie. Kryt baterie chrání unikátní chladící systém inspirovaný samochladícími fasádami moderních budov. Ten působí na bázi vertikálních vzduchových kanálků, které nasávají vzduch přes vrchní část systému. Vzduch cirkuluje v kanálcích vedle baterií, ochlazuje ji a následně se dostává ven spodní částí. Celý systém tak při jízdě zabraňuje přehřívání motoru a baterie.
SHIMANO EP8
Kapacita baterie | nad 700 Wh |
Značka motoru | Shimano |
Sada | Sram GX |
Počet převodů | 1x12 |
Zdvih odpružení | 130-160 mm |
Baterie | Darfon 10S4P 720Wh |
Blatníky | Front and rear, integrated |
Brzdové kotouče | Shimano SM-RT64 Front & RT-EM600 Rear, diam. 203mm |
Brzdové páky | Shimano BL-M6100 |
Brzdy | Shimano BR-M6120 |
Gripy | T-One Rock T-GP34 |
Hlavové složení | Fsa NO.55R/558 1.5 |
Hmotnost balení | 25.00 |
Kazeta | Sram PG1230, 12sp, 11-50T |
Kliky | Shimano FC-EM600 Alu crank 165mm, 24mm axle, w/SRAM XSYNC2 34T chainring,w/custom chainguide for 30-38T |
Kola | DT Swiss H1900 Spline 27,5 rear 35mm & 29 front 30mm |
Materiál | Karbon |
Motor | Shimano EP8 motor unit w/DU-EP800 drive unit, XSYNC2 34T chainring, speed sensor |
Pláště | Front: Kenda Hellkat 29x2.6, Rear: Kenda Regolith 27,5x2.8 |
Představec | Velomann +/-0°, 1,1/8 x diam.35mm, ext: 50mm |
Přehazovačka | Sram GX Eagle 12sp |
Řazení | Sram GX EAGLE 1x12sp |
Rám | Bianchi E-SUV 150mm Carbon, 1.5 tapered HT, seatpost diam. 31,6mm, integrated seat clamp, PM180mm dropout, thru axle 12x148mm, internal cable routing inside DT, |
Řetěz | Sram NX Eagle 12sp |
Řídítka | Velomann rise, width 780mm diam.35mm, rise 20mm, backsweep 9°, double butted AL7050 |
Ročník | 2023 |
Sedlo | Sram Deluxe Select+ RL,Fi`zi:k Alpaca Terra, S alloy rail, 249x145mm |
Sedlovka | Velomann, diam.31,6mm, internal remote cable routing, travel: 125mm-17``, 150mm-19,21`` |
Středové složení | Included w/motor unit |
Vidlice | Rock Shox ZEB Select 29B DebonAir 150mm |