Úplně nový Specialissima prošla kompletní změnou designu, což z ní dělá univerzální závodní kolo - Všestranný jezdec. Návrat klasického orla na hlavové trubce ve verzi celeste.
Specialissima stojí na samém vrcholu hierarchie značky Bianchi, ať už díky své historii, nebo díky použití nejlepších technologií, které Bianchi nabízí. Doposud nesla označení horské kolo, u kterého bylo hlavním cílem dosáhnout co nejlepšího poměru hmotnosti a tuhosti. Nová Specialissima si i přes použití aerodynamických prvků na rámu nebo kotoučových brzd stále zachovává nízkou hmotnost a klasický vzhled. Zároveň se přesouvá z kategorie horských plnokrevníků do stále oblíbenější kategorie horských kol. "univerzálních závodních kol".
Hlavní charakteristiky nové Specialissimy:
Aerodynamika - Specialissima převzala několik aerodynamických prvků z modelu Oltrejako například: integraci vidlice do spodní části hlavové trubky, integraci sedlové trubky, agresivnější aerodynamickou profilaci hlavové trubky a v neposlední řadě profilaci rámových trubek.
Integrace ACR - Specialissima následuje Oltre v integraci brzdového vedení a elektrického řazení uvnitř rámu řídítek pomocí systému ACR Z FSA. Je na vás, zda si vyberete "klasická" řídítka a představec, nebo integrovaný kokpit Vision Metron. Mechanické řazení je stále vedeno "klasicky", aby byl zajištěn jeho bezchybný chod, který by se ostrým klikováním výrazně zhoršil.
Poměr hmotnosti a tuhosti - hlavní charakteristika kola Specialissima, díky níž je zdolávání nejstrmějších alpských sedel nebo sprint do cíle maximálně efektivní. Hmotnost rámu s kotoučovými brzdami a využitím technologií Ultralehké složení Countervail® se zastavila na hodnotě 830g (ve speciální černé barvě dokonce jen 750g)
Pohodlí a stabilita - 28 mm široké pláště a technologie Ultralehký vzorec Countervail® zajišťuje, že až 80 % vibrací, které by vaše tělo muselo zpracovávat, je tlumeno, čímž dochází k plýtvání drahocennou energií. Pomáhají také udržet stabilitu kola při vysokých rychlostech ve sjezdech. Protože nestačí být první na vrcholu stoupání, pokud po něm následuje náročný sjezd! A právě ve sjezdech oceníte kotoučové brzdy Specialissima, které nabízejí bezkonkurenční modulaci brzd a brzdný účinek za každého počasí.
Toto kolo bylo sestaveno v dílně PRO CYCLING a je určeno pro opravdové znalce se závodním duchem.
Sada | Shimano Dura Ace |
Počet převodů | 2x11 |
Brzdové páky | included w/shifters |
Brzdy | Shimano Dura Ace RD-R9120 |
Hlavové složení | Fsa NO.55R 1.5 /ACR/Bianchi, lower 1.5 - upper 1.5 , 36°- 45° ACB bearings, w/Carbon custom top cap specific for Disc ACR stem/handlebar, for 52mm/52mm OD head tube, w/TH-894/CR-1 compressor |
Hmotnost balení | 15.00 |
Kazeta | Shimano Dura Ace, 11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30T |
Kliky | K-FORCE We ABS 386 EVO 50/34 175mm |
Kola | Vision SC 40 |
Materiál | Karbon |
Omotávka | Supacaz Super Sticky Kush single color - Black w/Ano |
Pláště | Pirelli Cinturato Velo TLR 28-622 |
Představec | FSA OS-160 ACR 110 mm |
Přehazovačka | Shimano Dura Ace RD-R9120 SS 11sp |
Přesmykač | Shimano Dura Ace RD-R9120 |
Řazení | Shimano Dura Ace RD-R9120 2x11 |
Rám | Specialissima Disc carbon w/Bianchi CV, 1.5 - 1.5 headset, 27,2mm seatpost, mechanical/electronic shifting compatible, PressFit 86,5x41mm BB, internal cable routing for disc brakes, flat mount calip |
Řídítka | Fsa Energy Compact ACR Compact, 42 cm |
Ročník | 2021 |
Sedlo | Fi'zi:k Argo, nylon carbon reinforced shell w/WingFlex, S alloy rail, 142mm wide |
Sedlovka | FSA SLK Carbon Gray K, SB20, 27.2x400 mm |
Středové složení | Shimano SM-BB72-41B PressFit |
Vidlice | Bianchi Full Carbon w/Bianchi CV, 1.5 integrated head, internal cable routing for disc brake, flat mount caliper, thru axle 12x100mm |