Bianchi Specialissima PRO Ultegra DI2 12SP

All-round silniční kolo
Novinka
195 169
47
50
53
55
57
59
ks
 Sdílet
Bianchi je najstaršou a najprestížnejšou značkou bicyklov na svete. Dedičstvo Bianchi sa začalo v Miláne v roku 1885 a dodnes sa mu v cyklistickom svete nedá vyrovnať. Pridajte sa do rodiny Bianchi.

Do sezóny 2024 přichází na svět zcela nová Bianchi Specialissima. UCI WorldTour bike ověřený týmem Arkea Samsic.

Úpně nová Specialissima dává sbohem kompromisům a představuje nejlepší nástroj do hor a na dlouhá stoupání. Lehký aero-optimalizovaný rám a komponentní sady pomáhají excelovat jak na dlouhých jízdách po otevřené krajině, v rychlých sjezdech a nekonečných stoupáních.

Společným znakem nové řady Specialissima je aerodynamicky optimalizovaný rám se závodní geometrií, kompletně vnitřkem vedená kabeláž či použití výhradně elektrických sad řazení. Všechny modely přicházejí na interně vyvinutých karbonových kolech od Bianchi. Rám zajišťuje průchodnost plášťů až 32 mm.

Bianchi Specialissima PRO je kolo pro pro-amatéry poskytující všestranný výkon s cílem sbírat KOM a excelovat v pelotonu. Samotný rám váží 850 g a vyznačuje se patentovanou Bianchi technologií CouterVail. I zde najdeme karbonový integrovaný kokpit, karbonové sádlo Velomann Mitora a kola Velomann Palladium.


Lehký rám

Použití prémiového karbonu, optimalizování tvaru zadní stavby a předního trojúhelníku přispělo k celkové hmotnosti rámu 850 g a vyznačuje se patentovanou Bianchi technologií CouterVail.

Aero - optimalizace

Oproti předchozí generaci umí díky novému tvaru rámu jezdec ve stoupání 6% ušetřit ušetřit až 6,7 vteřiny při 200 wattech na stoupání dlouhém 10 kilometrů.

Expert na horská stoupání

Vyvinutá spolu s profesionály, nová Specialissima poskytuje balance mezi tuhostí, efektivitou a vyváženou jezdeckou pozicí

Aero - kokpit

S cílem zvýšit vákon na maximum, nová Specialissima přichází s integrovanými řídítky s uhlíkových vláken.

Zobrazená fotografie je pouze ilustrační. Kolo je ve stejné barvě, ale na jiné výbavě!

Bezdušovýano
SadaShimano Ultegra
Počet převodů2x12
Brzdové kotoučeShimano RT-CL800 center lock type w/Ice Tech, 160mm front rear
Brzdové pákyShimano BR-R8170 Hydraulic disc brake included in the shifter
Brzdyincluded in the shifter
Hlavové složeníAcros IS52 ICR Ss bearings
Hmotnost8
Hmotnost balení13
KazetaShimano Ultegra, CS-R8100,Ultegra 12sp,
Kazetový pastorek11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-27-30T
KlikyShimano Ultegra 12sp, FC-R8100, 12- speed, 52x36T, Crank Length: 170mm-47/54cm, 172.5mm-55/59cm
KolaVelomann Palladium, 33mm profile, 700x21c, 24h, XDR body, Spoke pattern 2 to 1, tubeless-ready, weight 1460 gr (±5%), Sealed cartridge bearings
MateriálKarbon
OmotávkaVelo Black soft Microfiber tapes
PláštěPirelli P ZERO™ Race TT , 26-622, 127TPI
Představecincluded in the handlebar
PřehazovačkaShimano Ultegra Di2 12sp, RD-R8150
PřesmykačShimano, FD-R8150, Ultegra Di2, brazed-on type, down swing, top gear 50-54T, for rear 12-speed
ŘazeníShimano Ultegra Di2 hydraulic disc brake for road, ST-R8170, BR-R8170, for 160mm rotor, resin pad
RámSpecialissima PRO carbon HM with Bianchi CV System, only electronic groupsets, fully internal cable routing, headset Acros ICR, direct mount brakes, BB-PressFit 86,5x41 sizes 47-50-53-55-57-59cm
ŘetězShimano Ultegra 12 sp CN-M8100
ŘídítkaReparto Corse integrated handlebar, material Carbon, for Acros ICR system drop 125mm, reach 80mm Ext: 90/380 ; 100/400 ; 110/400; 120/420
Ročník2024
SedloVelomann Mitora 139 Hyper Carbon, nylon carbon shell, carbon rails, Lenght: 250mm, Width: 139mm, Weight: 180g ± 2
SedlovkaSpecialissima Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm-50/53cm, 350mm-55/59cm
Středové složeníShimano SM-BB72-41B, press fit for road, right & left adapter, bearing, inner cover
VidliceSpecialissima PRO full Carbon HM with CV, aero, integrated head, disc, 1.5 ich head, 12x100mm thru axle
Průměr kola700C
Typ brzdyKotúčové
Materiál patkykevlar
loader  Načítám hodnocení...