PEATYS HOLESHOT CO2 pumpa - ROAD & Gravel

Posilovač s bombičkou pro silniční kola
919
ks
 Sdílet
Proč si koupit tento produkt u nás?
  Nákup na splátky

Proč používat bombičky CO2 místo ručních pumpiček?

Pokud je díra v pneumatice tak velká, že ji těsnicí hmota nedokáže utěsnit, ztratí duše veškerý tlak vzduchu a pneumatika obvykle vyskočí z ráfku, čímž vzniknou vzduchové mezery po obvodu patky pneumatiky. Každý, kdo někdy montoval bezdušové pneumatiky, ví, že dostat do pneumatiky dostatek vzduchu, aby se patka vrátila zpět na ráfek, není snadné, ani když jste v pohodlí domácí dílny, natož na trase se skupinou netrpělivých kamarádů - nebo ještě hůře - uprostřed závodu.

Mnoho lidí s sebou vozí miniaturní ruční pumpičky, které se skvěle hodí k dofouknutí malého množství vzduchu na trase po mírné ztrátě tlaku. Ale na to, abyste si opět nasadili patku pláště, byste potřebovali předloktí jako Pepek námořník! Nejrychlejším a nejjednodušším způsobem, jak se při jízdě na trailu dostat zpět do hry, je bezpochyby bombička CO2. Nejenže vás dostane zpět do sedla mnohem rychleji než ruční pumpa, ale je také mnohem menší a lehčí.



Navrženo pro dlouhou životnost

Hlavy pumpy CO2 Peaty jsou vyrobeny z CNC obráběného hliníku 6061 a mají patentovanou konstrukci ventilů. Pozornost byla věnována každému detailu, od přesného gumového složení O-kroužků až po úžasný eloxovaný lak Chris King.
Přímá a kompaktní konstrukce umožňuje rychlejší proudění vzduchu pro rychlé nafouknutí a minimalizuje namáhání plášťů bezdušových ventilků, protože k ventilku se přistupuje rovně, nikoli pod úhlem 90 stupňů.
Z rovného stavu na plný za méně než 10 sekund!


INSTRUKCE

  1. Sejmutí vzduchového uzávěru a kontrola ventilku:
    Sundejte kryt ventilu a mírně uvolněte vnitřní čep ventilu.
  2. Stiskněte uvolněný čep ventilu a zkontrolujte, zda je ventil průchozí. Měli byste slyšet, jak ventilem proudí vzduch.
  3. Ochrana proti zamrznutí:
    Přikryjte kartuši CO2 dodaným ochranným pouzdrem s uzavřeným dnem.
  4. Našroubování bombičky:
    Kartuši CO2 zcela zašroubujte do hlavy nafukovače. Po úspěšném propíchnutí bombičky můžete slyšet slabý syčivý zvuk. Pokud ne, krátce stiskněte ventil a měli byste slyšet proudění plynu ("pssttt").
  5. Nafukování pneumatiky:
    Zatlačte hlavu nad ventilek a pevně ji zatlačte přímo dolů, aby se uvolnila pumpa a pneumatika se nafoukla na požadovaný tlak. Uvolněte hlavici inflátoru, abyste přerušili průtok plynu.
  6. Dokončete:
    Po nafouknutí pneumatiky sejměte nafukovačku, utáhněte kolík ventilu a nasaďte kryt ventilu.
  7. Jízda:
    Jste připraveni vyrazit na cestu!
loader  Načítám hodnocení...