Úplně nový Specialissima prošla kompletní změnou designu, což z ní dělá univerzální závodní kolo - Všestranný jezdec.
Specialissima stojí na samém vrcholu hierarchie značky Bianchi, ať už díky své historii, nebo díky použití těch nejlepších technologií, které Bianchi nabízí. Doposud neslo označení horské kolo, u kterého bylo hlavním cílem dosáhnout co nejlepšího poměru hmotnosti a tuhosti. Nová Specialissima si i přes použití aerodynamických prvků na rámu nebo kotoučových brzd stále zachovává nízkou hmotnost a klasický vzhled. Přesouvá se tak z kategorie horských plnokrevníků do stále oblíbenější kategorie "všestranných závodních kol".
Hlavní charakteristiky nové Specialissimy:
Aerodynamika - Specialissima převzala několik aerodynamických prvků z modelu Oltrejako například: integraci vidlice do spodní rámové trubky, integraci sedlové trubky, agresivnější aerodynamické profilování hlavové trubky a v neposlední řadě profilování rámových trubek.
Integrace ACR - Specialissima následuje Oltre v integraci brzdového vedení a elektrického řazení uvnitř řídítek/rámu pomocí systému ACR Z FSA. Je na vás, zda si vyberete "klasická" řídítka a představec, nebo integrovaný kokpit Vision Metron. Mechanické řazení je stále vedeno "klasicky", aby byl zajištěn jeho bezchybný chod, který by se ostrým klikováním výrazně zhoršil.
Poměr hmotnosti a tuhosti - klíčová vlastnost kola Specialissima, díky níž je zdolávání nejstrmějších alpských sedel nebo sprint do cíle maximálně efektivní. Hmotnost rámu s kotoučovými brzdami a využitím technologií Ultralehké složení Countervail® se zastavila na hodnotě 830 g (ve speciální černé barvě dokonce jen 750 g).
Pohodlí a stabilita - 28 mm široké skořepiny a technologie Ultralehké složení Countervail® zajišťuje, že až 80 % vibrací, které by vaše tělo muselo zpracovávat, je tlumeno, čímž dochází k plýtvání drahocennou energií. Pomáhají také udržet stabilitu kola při vysokých rychlostech ve sjezdech. Protože nestačí být první na vrcholu stoupání, pokud po něm následuje náročný sjezd! A právě ve sjezdech oceníte kotoučové brzdy Specialissima, které nabízejí bezkonkurenční modulaci brzd a brzdný účinek za každého počasí.
Konstrukce - 3 nová minimalistická barevná provedení, nový design nápisů a v neposlední řadě návrat klasického orla na hlavové trubce.
Hlavové složení | Fsa NO.55R 1.5 /ACR/Bianchi |
Hmotnost balení | 10.00 |
Materiál | Carbon |
Představec | Reparto Corse by FSA NS ACR, ST-OS-160, 3D Forged/CNC AL6061, 31.8mm, rise -6°, Di2 compatible, Ext: 90mm-47/50cm, 100mm-53cm, 110mm-55/57cm, 120mm-59cm, 130mm-61cm |
Rám | Specialissima Disc carbon w/Bianchi CV, 1.5 - 1.5 headset, 27,2mm seatpost, mechanical/electronic shifting compatible, PressFit 86,5x41mm BB, internal cable routing for disc brakes, flat mount calip |
Řídítka | Reparto Corse by FSA Compact HB-RK-222S/CCH/Di2 , UD Weave Carbon, diam. 31.8mm, drop 125mm, reach 80mm, 4o Outward Bend, Size: 400mm-47/50cm, 420mm-53/57cm, 440mm-59/61cm |
Ročník | 2022 |
Vidlice | Bianchi Full Carbon w/Bianchi CV, 1.5 integrated head, internal cable routing for disc brake, flat mount caliper, thru axle 12x100mm |