Do sezóny 2024 přichází na svět zcela nová Bianchi Specialissima. UCI WorldTour bike ověřený týmem Arkea Samsic.
Úpně nová Specialissima dává sbohem kompromisům a představuje nejlepší nástroj do hor a na dlouhá stoupání. Lehký aero-optimalizovaný rám a komponentní sady pomáhají excelovat jak na dlouhých jízdách po otevřené krajině, v rychlých sjezdech a nekonečných stoupáních.
Společným znakem nové řady Specialissima je aerodynamicky optimalizovaný rám se závodní geometrií, kompletně vnitřkem vedená kabeláž či použití výhradně elektrických sad řazení. Všechny modely přicházejí na interně vyvinutých karbonových kolech od Bianchi. Rám zajišťuje průchodnost plášťů až 32 mm.
Bianchi Specialissima PRO je kolo pro pro-amatéry poskytující všestranný výkon s cílem sbírat KOM a excelovat v pelotonu. Samotný rám váží 850 g a vyznačuje se patentovanou Bianchi technologií CouterVail. I zde najdeme karbonový integrovaný kokpit, karbonové sádlo Velomann Mitora a kola Velomann Palladium.
Lehký rám
Použití prémiového karbonu, optimalizování tvaru zadní stavby a předního trojúhelníku přispělo k celkové hmotnosti rámu 850 g a vyznačuje se patentovanou Bianchi technologií CouterVail.
Aero - optimalizace
Oproti předchozí generaci umí díky novému tvaru rámu jezdec ve stoupání 6% ušetřit ušetřit až 6,7 vteřiny při 200 wattech na stoupání dlouhém 10 kilometrů.
Expert na horská stoupání
Vyvinutá spolu s profesionály, nová Specialissima poskytuje balance mezi tuhostí, efektivitou a vyváženou jezdeckou pozicí
Aero - kokpit
S cílem zvýšit vákon na maximum, nová Specialissima přichází s integrovanými řídítky s uhlíkových vláken.
Zobrazená fotografie je pouze ilustrační. Kolo je ve stejné barvě, ale na jiné výbavě!
Bezdušový | ano |
Sada | Shimano Ultegra |
Počet převodů | 2x12 |
Brzdové kotouče | Shimano RT-CL800 center lock type w/Ice Tech, 160mm front rear |
Brzdové páky | Shimano BR-R8170 Hydraulic disc brake included in the shifter |
Brzdy | included in the shifter |
Hlavové složení | Acros IS52 ICR Ss bearings |
Hmotnost | 8 |
Hmotnost balení | 13 |
Kazeta | Shimano Ultegra, CS-R8100,Ultegra 12sp, |
Kazetový pastorek | 11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-27-30T |
Kliky | Shimano Ultegra 12sp, FC-R8100, 12- speed, 52x36T, Crank Length: 170mm-47/54cm, 172.5mm-55/59cm |
Kola | Velomann Palladium, 33mm profile, 700x21c, 24h, XDR body, Spoke pattern 2 to 1, tubeless-ready, weight 1460 gr (±5%), Sealed cartridge bearings |
Materiál | Karbon |
Omotávka | Velo Black soft Microfiber tapes |
Pláště | Pirelli P ZERO™ Race TT , 26-622, 127TPI |
Představec | included in the handlebar |
Přehazovačka | Shimano Ultegra Di2 12sp, RD-R8150 |
Přesmykač | Shimano, FD-R8150, Ultegra Di2, brazed-on type, down swing, top gear 50-54T, for rear 12-speed |
Řazení | Shimano Ultegra Di2 hydraulic disc brake for road, ST-R8170, BR-R8170, for 160mm rotor, resin pad |
Rám | Specialissima PRO carbon HM with Bianchi CV System, only electronic groupsets, fully internal cable routing, headset Acros ICR, direct mount brakes, BB-PressFit 86,5x41 sizes 47-50-53-55-57-59cm |
Řetěz | Shimano Ultegra 12 sp CN-M8100 |
Řídítka | Reparto Corse integrated handlebar, material Carbon, for Acros ICR system drop 125mm, reach 80mm Ext: 90/380 ; 100/400 ; 110/400; 120/420 |
Ročník | 2024 |
Sedlo | Velomann Mitora 139 Hyper Carbon, nylon carbon shell, carbon rails, Lenght: 250mm, Width: 139mm, Weight: 180g ± 2 |
Sedlovka | Specialissima Full Carbon Aero special dimension seatpost, 20mm offset, length: 280mm-47cm, 300mm-50/53cm, 350mm-55/59cm |
Středové složení | Shimano SM-BB72-41B, press fit for road, right & left adapter, bearing, inner cover |
Vidlice | Specialissima PRO full Carbon HM with CV, aero, integrated head, disc, 1.5 ich head, 12x100mm thru axle |
Průměr kola | 700C |
Typ brzdy | Kotúčové |
Materiál patky | kevlar |